УМОВИ ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ
Дата: 31.01.2025 11:54
Кількість переглядів: 60
Перелік документів для призначення страхових виплат від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності
Для призначення страхових виплат втраченої заробітної плати потерпілого подається:
- Заява;
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
- Паспорт (ID-картка та витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання);
- Акт Н-1 (акт спеціального розслідування нещасного випадку) або Акт П-4 (акт розслідування професійного захворювання);
- Виписка з акту огляду МСЕК про встановлення, зняття або зміну групи інвалідності;
- Протокол засідання комісії з питань охорони праці підприємства (за необхідності);
- Довідка про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) за період 12 місяців до настання страхового випадку;
- Трудова книжка або цивільно - правовий договір;
- Довідка про відкритий рахунок в банку;
- Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
- Інші документи.
Для призначення страхових виплат у разі смерті потерпілого подається:
- Заява;
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера заявника та осіб, які мають право на страхову виплату;
- Паспорт (ID-картка та витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання) заявника та осіб, які мають право на страхову виплату;
- Акт Н-1 (акт спеціального розслідування нещасного випадку);
- Свідоцтво про смерть;
- Документи, що засвідчують родинні зв’язки з потерпілим (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження тощо);
- Трудова книжка померлого потерпілого та осіб, які мають право на страхові виплати;
- Довідка про догляд за дитиною до досягнення неї 8-річного віку (за наявності);
- Довідка навчального закладу (щосеместру) про те, що член сім’ї потерпілого віком від 18 до 23 років, який має право на страхову виплату, навчається за денною формою навчання;
- Довідка про відкритий рахунок в банку;
Інші документи