Вакантна посада начальника відділу державної реєстрації Шумської міської ради
Шумська міська рада інформує про наявність вакантної посади начальника відділу державної реєстрації Шумської міської ради.
Вимоги до претендентів на посаду начальника відділу державної реєстрації:
- громадянство України та вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за рівнем магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для державних реєстраторів, щодо яких відповідно до законодавства проводилася відповідна спеціальна перевірка);
- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
- стаж роботи у сфері права не менше 3 років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше 1 року;
- знання законодавства відповідного спрямування.
Прийняття на роботу здійснюється із врахуванням вимог Закону України «Про правовий режим воєнного стану», без проведення конкурсу.
Для довідок та подання документів на заміщення вакантної посади звертатися до відділу організаційно-кадрової роботи Шумської міської ради за адресою: вул. Українська, буд.59, м. Шумськ Кременецького району Тернопільської області, 47101, тел. (3558)21183, e-mail: shumska.gromada@gmail.com.