Конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора
Оголошення
про проведення конкурсу на зайняття посади
державного реєстратора відділу державної реєстрації Шумської міської ради
Оголошується конкурс на зайняття посади державного реєстратора відділу державної реєстрації Шумської міської ради.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають заяву, до якої додають: особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками, копії документів про освіту, копія паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків, копію військового квитка (за наявності) та 2 фотокартки розміром 4х6, копію трудової книжки, автобіографію; копію сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19.
Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Вимоги до претендента:
- громадянство України та вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра в галузі знань «Право»;
- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
- досвід роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.
- знання законодавства відповідного спрямування.
Термін подання документів: документи приймаються протягом 30 календарних днів з дати оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Документи приймаються за адресою: 47101 м. Шумськ, вул. Українська, 59, каб. 310.
Для довідок: тел. 2 11 83, е- mail: shumska.gromada@gmail.com.