Шумська міська рада - об'єднана територіальна громада

Тернопільська область, Кременецький район

Рада бізнес-омбудсмена

Дата: 02.01.2021 12:01
Кількість переглядів: 458

Фото без опису

Рада бізнес-омбудсмена є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України. Раду створено з метою сприяння прозорості діяльності органів державної влади, суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, запобігання корупційним діянням та/або іншим порушенням законних інтересів суб’єктів підприємництва.

Керівним органом Ради є наглядова рада. Наглядова рада складається з уповноважених представників групи сторін:

  • блок 1 – Кабінет Міністрів України;
  • блок 2 – міжнародні фінансові установи (Європейський банк реконструкції та розвитку, Організація економічного співробітництва та розвитку);
  • блок 3 – бізнес-асоціації (Американська торгівельна палата в Україні, Європейська Бізнес Асоціація, Федерація роботодавців України, Торгово-промислова палата України, Український союз промисловців і підприємців).

Подання скарги до Ради бізнес – омбудсмена

Бізнес-омбудсмен розглядає скарги щодо можливого вчинення корупційних діянь та/або інших порушень законних інтересів суб’єктів підприємництва внаслідок дій або бездіяльності, включаючи рішення, з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, що перебувають у сфері їх управління, та їхніх посадових осіб протягом року з моменту їх вчинення.

Подати скаргу може юридичні особи та фізичні особи, які займаються підприємницькою діяльністю. Анонімні скарги не розглядаються. Скарги можуть подаватися будь-якою з наступних мов: українська, англійська або російська.

За загальним правилом скарги подаються через електронну систему подання скарг, що є доступною на офіційному веб-сайті Ради (www.boi.org.ua). Також скаргу можна подати, надіславши її на електронну або поштову адресу Ради, які зазначені на веб-сайті Ради. Недотримання вимог щодо форми скарги є підставою для залишення бізнес-омбудсменом скарги без руху.

Скарга повинна містити усю інформацію, в тому числі:

1) прізвище, ім’я та по-батькові для фізичних осіб, а для юридичних осіб повне найменування та офіційний реєстраційний номер (за наявності) скаржника;

2) поштову адресу, номери телефону/факсу та, за наявності, адресу електронної пошти скаржника;

3) орган державної влади, орган місцевого самоврядування або суб’єкт господарювання, що перебуває у сфері їх управління, щодо яких подається скарга;

4) стислий та чіткий опис характеру можливої Недобросовісної Поведінки, в тому числі, у відповідних випадках, опис будь-яких порушених прав та/або інтересів скаржника; та

5) факти та докази, на яких ґрунтується скарга.

Подання, вивчення та розгляд скарг є безоплатним.

Бізнес-омбудсмен приймає рішення про прийняття до розгляду скарги або про залишення її без руху протягом десяти робочих днів від дати її отримання. Десятиденний період починається наступного робочого дня після дати, в яку скарга була отримана.

Скарга повинна розглядатися та скаржнику повинна бути надана відповідь протягом трьох місяців з дати, коли бізнес-омбудсмен почав розгляд.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь