Шумська міська рада - об'єднана територіальна громада

Тернопільська область, Кременецький район

НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ - ПІДПРИЄМЦЯМ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

Дата: 08.05.2020 14:53
Кількість переглядів: 1106

Фото без опису

 

 

5 травня 2020 року, Кабінет Міністрів України опублікував у виданні «Урядовий Кур’єр» Порядок виплати допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку (постанова КМУ від 22.04.2020 № 329) та Порядок використання коштів для надання цієї допомоги (постанова КМУ від 29.2020 № 330).

Допомога призначається на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896) — із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2020 р. № 255, та на один місяць після дати його відміни одному з батьків на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, і виплачується щомісячно за повний місяць.

Право на отримання допомоги мають фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої і другої групи платників єдиного податку, за умови сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

Право на допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку не надається батькам, які вже отримують відшкодування вартості послуги „муніципальна няня” на зазначену дитину.

У якому розмірі призначається допомога?

Допомога призначається з місяця звернення одному з батьків (опікуну), який зареєстрований як фізична особа-підприємець на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку (включно) та виплачується у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого на дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, а саме:

  • на дітей віком до 6 років — 1779 грн;
  • на дітей віком від 6 до 10 років — 2218 грн.

 

Як оформити допомогу?

Допомога призначається управліннями соціального захисту населення за місцем реєстрації або фактичним місцем проживання фізичної особи-підприємця.

Для призначення допомоги подаються наступні документи:

  • заяву за встановленою формою (форма заяви додається);
    Звертаємо увагу, що виплата допомоги проводиться лише через банківські установи, тому важливо у заяві зазначити банківські реквізити, на які будуть перераховуватись кошти. Банківський рахунок слід зазначати у форматі IBAN, що містить 29 символів.
  • копії свідоцтв про народження кожної дитини віком до 10 років (з пред'явленням оригіналів);
  • довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу форми ОК−7).
    Довідку ОК-7 можна отримати в приміщеннях територіальних відділів Пенсійного фонду України або отримати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного підпису за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/
  • копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (з пред'явленням оригіналів);
  • копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
  • Рахунок у банківській установі.

Управліннями соціального захисту населення рішення щодо призначення допомоги приймається по кожному зверненню окремо відповідно до норм постанови, перевіряється повнота сплати єдиного соціального внеску за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

Як подати документи?

Документи на призначення допомоги можна подати як в паперовому так і в електронному вигляді.

В паперовому вигляді документи можна направити поштою або залишити їх у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях управлінь соціального захисту населення.

В сільській місцевості та у разі утворення об’єднаної територіальної громади документи подаються через уповноважених осіб сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад, а саме: в старостатах Шумської ОТГ, Відділі праці та соціального  захисту населення та Центрі надання адміністративних послуг Шумської міської ради: м. Шумськ, вул. І.Франка, 30  тел. 03558-22377.

Для подачі документів в електронному вигляді можливо буде скористатись он-лайн сервісом на порталі Мінсоцполітики з використанням кваліфікованого електронного підпису за посиланням: https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua.

З якого місяця  призначається допомога?

 Відповідно до пункту 7 Порядку № 329 допомога призначається з місяця звернення. Оскільки, урядова постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування, норми Порядку № 329 застосовуються з 5 травня. Відповідно, громадяни можуть подати необхідні документи до кінця травня і, відповідно, отримати допомогу, починаючи з цього місяця.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь