Шановні жителі громади!
Відділ Державної реєстрації Шумської міської ради повідомляє, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності» який набрав чинності 02.11.2019 року, у разі подачі документів на державну реєстрацію права власності уповноваженою на те особою встановлюється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.
Для проведення реєстраційних дій документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, нотаріально посвідчена довіреність або відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи.
Від так, для органів державної влади, юридичних осіб та фізичних осіб для подачі документів на проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав від імені іншої особи необхідна нотаріально посвідчена довіреність.
З усіма питаннями, які виникають у сфері надання послуг державної реєстрації Ви можете звернутися за адресою: м. Шумськ, вул. Івана Франка, 30 (колишнє приміщення кінотеатру «Мир»).
Побажання та пропозиції щодо роботи відділу надсилайте на електронну адресу: shumsk.derzhreestr@gmail.com, та за телефоном 2-23-77.