A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Шумська міська рада - об'єднана територіальна громада
Тернопільська область, Кременецький район

Тренінги для працівників ЦНАП та органів місцевого самоврядування

Дата: 08.08.2019 13:55
Кількість переглядів: 729

 

    5-6 серпня для працівників ЦНАПу  Шумської міської ради спільно з програмою «U-LEAD з Європою»,  проводився тренінг  «компонент 2 в частині створення Центрів надання адміністративних послуг».

      Протягом 2 днів розглядалося важливий модуль «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами центру надання адміністративних послуг»

   «Два дні позитиву, конструктивної взаємодії та бажання розвиватися і обмінюватися досвідом під час тренінгу . Ми  говорили про конфлікти як природній супутник комунікації, і те, що «мірило успіху чи іміджу організації – як будуєш відносини" в діловому спілкуванні. Усвідомлена комунікація – коли ми прогнозуємо, візуалізуємо відповідь чи реакцію, яку хочемо отримати, а тобі формулюємо своє повідомлення, готуємось до розмови. У переговорах, коли точно розумієш ціль – це допомагає не збиватись, легше втримувати рівновагу при неочікуваному повороті подій чи емоціях. Коли нема усвідомлення – є ризик, що не ти будеш вести, а тебе.ухаєш – спочатку вибудовуєш відносини, далі чуєш про мотиви та цінності іншої людини, а тоді можеш знайти містки для домовленостей. З людьми варто говорити на мові їх інтересів.

     Часом різні точки зору стають причиною докорів до іншої людини і початком особистого конфлікту. Тоді проблемою вважається інша людина. Деструктивно у конфлікті розглядати іншу людину як проблему. Конструктивно – відділити проблему від людини і почати спільно її вирішувати. – ділиться враженнями екперт програми «U-LEAD» Віта Костік

 

    8-9 серпня працівники ЦНАП та органів місцевого самоврядування вивчатимуть модулі:

1.Роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, реалізації власних та делегованих повноважень в сфері надання адміністративних послуг

 2. Адміністративні послуги: типові проблеми, належна організація надання

3. Порядок надання адміністративних послуг, насамперед базових, і параметри якості послуг

5. Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь