Тренінги для працівників ЦНАП та органів місцевого самоврядування
5-6 серпня для працівників ЦНАПу Шумської міської ради спільно з програмою «U-LEAD з Європою», проводився тренінг «компонент 2 в частині створення Центрів надання адміністративних послуг».
Протягом 2 днів розглядалося важливий модуль «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами центру надання адміністративних послуг»
«Два дні позитиву, конструктивної взаємодії та бажання розвиватися і обмінюватися досвідом під час тренінгу . Ми говорили про конфлікти як природній супутник комунікації, і те, що «мірило успіху чи іміджу організації – як будуєш відносини" в діловому спілкуванні. Усвідомлена комунікація – коли ми прогнозуємо, візуалізуємо відповідь чи реакцію, яку хочемо отримати, а тобі формулюємо своє повідомлення, готуємось до розмови. У переговорах, коли точно розумієш ціль – це допомагає не збиватись, легше втримувати рівновагу при неочікуваному повороті подій чи емоціях. Коли нема усвідомлення – є ризик, що не ти будеш вести, а тебе.ухаєш – спочатку вибудовуєш відносини, далі чуєш про мотиви та цінності іншої людини, а тоді можеш знайти містки для домовленостей. З людьми варто говорити на мові їх інтересів.
Часом різні точки зору стають причиною докорів до іншої людини і початком особистого конфлікту. Тоді проблемою вважається інша людина. Деструктивно у конфлікті розглядати іншу людину як проблему. Конструктивно – відділити проблему від людини і почати спільно її вирішувати. – ділиться враженнями екперт програми «U-LEAD» Віта Костік
8-9 серпня працівники ЦНАП та органів місцевого самоврядування вивчатимуть модулі:
1.Роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, реалізації власних та делегованих повноважень в сфері надання адміністративних послуг
2. Адміністративні послуги: типові проблеми, належна організація надання
3. Порядок надання адміністративних послуг, насамперед базових, і параметри якості послуг
5. Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп