Чергове засідання виконавчого комітету.
Чергове засідання виконавчого комітету розпочалось із звіту
про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік
Робота щодо розгляду звернень громадян в виконавчому комітеті Шумської міської ради проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.
Звернення громадян в міській раді приймаються у Центрі надання адміністративних послуг та відділом організаційно-кадрової роботи та інформації . За 2018 рік прийнято 4085 звернень та надано 2312 консультацій. Видано довідок -4688. На особистому прийомі голови, заступника, секретаря міської ради та секретаря виконкому прийнято-2136 громадян.
Крім того в.о.старостами видано довідок-14065, проведено актів обстеження житлово-побутових умов громадян-2361, вчинено нотаріальних дій-685.
На протязі року проведено 20 виїзних прийомів громадян у селах громади міським головою, заступником та секретарем міської ради з керівниками структурних підрозділів.
Міська рада забезпечує доступ громадян до інформації, якою володіє шляхом систематичного та оперативного її оприлюднення , а саме: на офіційному сайті міської ради та сторінці міської ради Facebook, в РІЦ «Новини Шумщини», на інформаційних стендах в приміщенні міської ради та в адміністративних приміщеннях сіл громади. Для інформування населення міської ради розміщені: графіки прийому громадян керівництвом міської ради, районної та обласної рад ; відомості щодо можливостей надання заяв, скарг, запитів письмово на адресу міської ради та/або електронною поштою також для зручності громадян оформлені куточки для звернень громадян з роз’ясненнями.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них стосується питань, аграрної політики та земельних відносин –1786 звернень, соціального захисту – 376 , комунального господарства – 224 звернень та інші.
За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 3921 звернень; відмовлено у задоволенні – 36 звернень; надано роз’яснення на 128 звернень.
Проведений аналіз звернень, які надійшли до виконкому, підтвердив актуальність питань , а саме: ремонт та оновлення мереж водопостачання, ремонт та влаштування вуличного освітлення, ремонт доріг, земельні питання та соціального захисту.
На особливому контролі знаходяться звернення громадян, що надходять з державної установи „Урядова гаряча лінія” – надійшло 2 звернення, які були відпрацьовані та надані обгрунтовані відповіді.
Також забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний сайт Шумської громади shиmska-gromada.gov.ua де мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до міського голови та до інших посадових осіб , а також подати електронну петицію.
Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу міської ради уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Особливу увагу керівництво виконкому зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Шумської міської ради.
Виконавчий комітет і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.
Крім того були розглянуті заяви громадян, щодо присвоєння та зміни адрес, рекомендовані до присвоєння почесного звання "Мати-героїня" , встановлення індивідуальних нормативів використання питної води та інші.