Шумська міська рада - об'єднана територіальна громада

Тернопільська область, Кременецький район

Шановні жителі громади!

Дата: 04.04.2017 10:54
Кількість переглядів: 1018

Фото без опису

Відділ Державної реєстрації Шумської міської ради повідомляє, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127: 

  1. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно, проводиться безоплатно.

Для надання такої послуги необхідні наступні документи:

- Заява про внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав; - Документ, що посвідчує особу заявника (у разі подання заяви уповноваженою на те особою, така особа крім документа, що посвідчує її особу, надає документ, що підтверджує її повноваження);

- Документ, у якому виявлено технічну помилку;

- Документ, що є підставою для внесення зміни відомостей;

- Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав (якщо заявник бажає отримати інформацію з Державного реєстру речових прав);

      2. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно, проводиться платно:

  • 0,04 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб(60 гривень).

 Для надання такої послуги необхідні наступні документи:

- Заява про внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав;

- Документ, що посвідчує особу заявника (у разі подання заяви уповноваженою на те особою, така особа крім документа, що посвідчує її особу, надає документ, що підтверджує її повноваження);

            - Документ про внесення плати за внесення змін до запису Державного 

          реєстру прав;

- Документ, у якому виявлено технічну помилку;

- Документ, що є підставою для внесення зміни відомостей;

- Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав (якщо заявник бажає отримати інформацію з Державного реєстру речових прав);

     У разі якщо помилка в реєстрі впливає на права третіх осіб, зміни до Державного реєстру прав вносяться на підставі відповідного рішення суду.

     З усіма питаннями, які виникають у сфері надання послуг державної реєстрації Ви можете звернутися за адресою м. Шумськ, вул. Івана Франка, 30 (колишнє приміщення кінотеатру «Мир»).

    Побажання та пропозиції щодо роботи відділу надсилайте на електронну адресу: shumsk.derzhreestr@gmail.com, та за телефоном 2-23-77.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь