Шумська міська рада - об'єднана територіальна громада

Тернопільська область, Кременецький район

Електронний кабінет нотаріуса

Дата: 11.08.2023 11:43
Кількість переглядів: 166

Фото без опису

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював електронний кабінет нотаріуса

Дистанційний спосіб подання документів до Пенсійного фонду України – найсучасніший та найзручніший.

Порядком сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 1998 року № 1740, передбачено, що звіти про окремі види господарських операцій, а саме: про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, – подаються до органів Пенсійного фонду України у визначені терміни у вигляді електронного документа або в паперовій формі.

Звітувати органам Пенсійного фонду України мають нотаріуси до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом.

Завдяки новому електронному інструменту нотаріуси мають можливість надсилати до Фонду звіти про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.

Скористатися послугою можуть нотаріуси, які авторизувалися на вебпорталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Для подачі звіту через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України нотаріусам потрібно виконати такі кроки:

Крок 1. Зайти на вебпортал  (https://portal.pfu.gov.ua) та натиснути кнопку «Вхід». У вікні, що відкриється, в полі «Бажаєте увійти як» обрати категорію «Нотаріус», зазначити акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), який надав КЕП, прикріпити файл ключа (з файлового носія чи з токена) та ввести пароль.

Крок 2. В особистому кабінеті для формування нового звіту слід натиснути кнопку «Новий звіт».

Заповнити всі обов'язкові поля електронного документа, що з'явиться на екрані.

Крок 3. Заповнити всі обов'язкові поля електронного документа, що з'явиться на екрані.

Крок 4. Після введення необхідних даних натиснути кнопку «Сформувати звіт».

Крок 5. Переглянути сформований електронний звіт та надіслати документ до Пенсійного фонду України.

Надісланий звіт реєструється в Фонді автоматично, а нотаріусу в електронний кабінет на вебпорталі надходить про це квитанція.

У квитанції зазначаються реквізити прийнятого або неприйнятого (із зазначенням причини) звіту. 

Датою та часом отримання Фондом звіту вважаються дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо у звіті виявлено помилку після завершення строків його подання, уповноважена особа має надіслати уточнюючий звіт за період, за який була допущена помилка. Уточнюючий звіт подається шляхом заповнення всіх обов'язкових реквізитів електронного документа та проставлянням у ньому позначки «Уточнюючий».

Для пошуку та перегляду в особистому кабінеті звітів, сформованих нотаріусом раніше, потрібно ввести необхідні запити, обравши відповідні поля: «Рік звіту»; «Квартал»; «Тип звіту»; «Статус звіту»; «Дата подання звіту»; «Звіт» (посилання для завантаження-відкриття звіту з електронного архіву); «Квитанція».

Користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюється на безоплатній основі цілодобово, сім днів на тиждень.

 

Головне управління Пенсійного фонду України

в Тернопільській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь