Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Шумської міської ради інформує:
Тільки у сім’ї дитина може всебічно, гармонійно розвиватися. Держава контролює процес розвитку дітей, захищає їхні права. Якщо у родині не створено умови для нормального розвитку дитини, державою передбачено інші форми виховання, а саме: усиновлення, опіка, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу та патронатні сім’ї, як новітня форма сімейного виховання.
26 січня 2016 року Верховною Радою прийнятий Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми», який регламентує функціонування патронатної сім’ї.
Послуга патронату над дитиною передбачає тимчасовий догляд терміном від 3 до 6 місяців та виховання дитини в сім'ї патронатного вихователя на період подолання її батьками складних життєвих обставин, що спричинили вилучення та влаштування дитини. За цей час фахівці допомагають батькам дитини подолати труднощі, через які дитина була вилучена з сім'ї. Патронатними вихователями можуть бути громадяни України віком від 35 до 60 років (для жінки) і від 35 до 65 років (для чоловіка), які перебувають у зареєстрованому шлюбі; проживають на спільній житловій площі; мають позитивний досвід виховання дітей; одна (один) з яких виконання обов’язків патронатного вихователя не поєднує з іншою трудовою діяльністю; пройшли курси спеціальної підготовки; відповідають іншим вимогам, визначеним у чинному законодавстві. Для патронатних батьків передбачена винагорода. На дітей, влаштованих в сім'ю, виплачується грошова допомога.
Хочеться, щоб діти, коли у них трапляються проблеми у сім’ях, опинялися не в дитячих будинках і були там забуті, а в сім’ї, де вони отримають любов, яка допоможе їм пережити складний період.
Якщо ви відчуваєте у собі силу, потенціал та маєте бажання допомогти – цього достатньо!!!
За більш детальною інформацією звертайтесь за адресою: м.Шумськ, вул.. Українська, 59 (каб.124) до Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Шумської міської ради.