Шумська міська рада - об'єднана територіальна громада
Шумський район, Тернопільська область

Коригування тарифів на послуги питного водопостачання та водовідведення для КП "Шумськкомунсервіс"

 

                                                       ШУМСЬКА  МІСЬКА РАДА

                                                        Тернопільської області

                                                         ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ        

                                                                      РІШЕННЯ

від "15"лютого 2017                                                                                                      №131                                                 

Про корегування тарифів на

 послуги питного водопостачання

та водовідведення для КП Шумськ-

комунсервіс»

Розглянувши клопотання КП "Шумськкомунсервіс» від 24.01.2017 року  щодо корегування тарифів на послуги централізованого питного водопостачання та водовідведення у зв’язку із зростання розміру складових собівартості тарифів , з метою приведення вказаних тарифів до економічно обгрунтованого розміру, недопущення збитковості комунального підприємства, відповідно до п. 5 ст. 32  Закону України "Про житлово – комунальні послуги" , Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011 року, Порядку встановлення тарифів на житлово – комунальні послуги в м. Шумську, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет :

ВИРІШИВ :

  1. Скоригувати тариф на послуги централізованого водопостачання, встановивши його у наступному розмірі :
    • Для населення – 11,57 грн./м3 з ПДВ ;
    • Для бюджетних організацій – 15,04 грн./м3 з ПДВ ;
    • Для інших споживачів – 16,20 грн./м3 з ПДВ.
  2. Скоригувати тариф на послуги централізованого водовідведення, встановивши його у наступному розмірі :
    • Для населення – 16,79 грн./м3 з ПДВ ;
    • Для бюджетних організацій – 23,51 грн./м3 з ПДВ ;
    • Для інших споживачів – 23,51 грн./м3 з ПДВ.
  3. Наведені тарифи застосувати у 15-денний термін з дати оприлюднення даного рішення в районній газеті «Новини Шумщини».
  4. Відповідальність за достовірність та обгрунтованість поданих розрахунків розміру тарифів покласти на посадових осіб КП «Шумськкомунсервіс».
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника відділу міського ради з питань ЖКГ Драчук Н.Т.

 

Міський голова                                                                              В.Є.ПЛЕТЮК

  Собчук Г.Г.

  Ткачук І.Д.

 

Аналіз регуляторного впливу

 Рішення виконкому Шумської міської ради  " Про корегування тарифів на послуги питного водопостачання та водовідведення для КП «Шумськкомунсервіс»

 

        Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої  Кабінетом Міністрів України.

Назва проекту регуляторного акту: проект рішення  " Про корегування тарифів на послуги питного водопостачання та водовідведення для КП «Шумськкомунсервіс»

1. Визначення проблеми та її аналіз

На розгляд виконкому Шумської міської ради подані розрахункові матеріали КП "Шумськкомунсервіс" щодо корегування тарифів на послуги питного водопостачання та водовідведення для КП «Шумськкомунсервіс.

 

На сьогоднішній час підприємство користувалося тарифами  без урахування зростання з 01.01.2017 року мінімальної зарплати у 2 рази до 3200 грн. та зростання вартості електроенергії на 51%. У разі невстановлення тарифів на водопостачання та водовідведення на рівні економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво   виникає загроза стабільності забезпечення споживачів усіх категорій вказаною послугою, своєчасних розрахунків споживачів за неї і може призвести до:

·  виникнення заборгованості із заробітної плати;

· нарахування підприємству штрафних санкцій і пені за несвоєчасні і неповні розрахунки за енергоносії та несвоєчасну оплату податкових зобов’язань ;

- відключення від мереж електропостачання;

- виникнення бюджетної заборгованості за отримані послуги;

- від’ємного платіжного балансу підприємства, що загрожує банкрутством.

Згідно з розрахунками підприємства економічно обґрунтована собівартість  послуг складає, грн. з ПДВ :

Водопостачання :

- населення – 11,57;

- бюджетні організації – 15,04;

- інші – 16,20.

Водовідведення :

- населення – 16,79;

- бюджетні організації – 23,51;

- інші – 23,51.

 

 

2. Цілі державного регулювання

Прийняття даного регуляторного акту має за мету:

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з водопостачання, водовідведення;

- забезпечення беззбиткової діяльності підприємства в частині надання послуг з водопостачання та водовідведення ;

- збереження якості надання послуг на належному рівні;

- своєчасний розрахунок за надані послуги;

Альтернативні способи досягнення цілей

Серед альтернативних способів досягнення цілей даного регуляторного акту є:

1Виділення з місцевого бюджету коштів для компенсації різниці в тарифах у разі встановлення їх у розмірі меншим ніж собівартість.

Ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", ст.9 Закону України «Про ціни і ціноутворення» передбачено, що орган місцевого самоврядування повинен затверджувати тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. У разі затвердження тарифів, нижчих від розміру економічно обґрунтованих витрат на виробництво певних комунальних послуг, орган, що затвердив такі тарифи, зобов'язаний відшкодувати підприємству-виробнику послуг різницю між затвердженим розміром тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг.

Ця альтернатива є  неприйнятною, тому що надання коштів для компенсації різниці в тарифах бюджетом не передбачене в зв’язку з його обмеженістю.

2)           Затвердження тарифів на запропонованому рівні.

Ця альтернатива забезпечить вирішення проблеми, тому запропоноване рішення є найбільш збалансованим.

4. Механізми розв’язання проблеми

З метою врахування інтересів як споживачів, так і КП "Шумськкомунсервіс" вирішення проблеми, зазначеної в пункті 1 цього Аналізу, пропонується здійснити шляхом прийняття рішення розробленого на підставі:

- законів України;

- гласності (відкритості та загальнодоступності);

- колегіальності;

- урахування пропозицій  комунального підприємства;

- економічної та юридичної обґрунтованості тощо.

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Проект рішення передбачає встановлення тарифів на послуги з  водопостачання та водовідведення шляхом корегування на величину зростання мінімальної заробітної плати та росту цін на енергоносії.

Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акту є зміна вартості  пального,  інших статей собівартості надання послуг та зміна законодавства.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту

Аналіз вигод і витрат

Категорії суб’єктів, на які впливає регуляторний акт

Вигоди

               Витрати

Органи місцевого самоврядування

- можливість отримання послуги з водопостачання та водовідведення бюджетними постановами та іншими субєктами господарювання

- додаткові витрати пов’язані з оприлюдненням регуляторного акта

Бюджетні організації та інші субєкти господарювання м. Шумськ

- отримання стабільних та якісних послуг , що надаються

отримання своєчасних та якісних послуг з видалення ТПВ

КП "Шумськкомунсервіс"

- забезпечення беззбиткової діяльності підприємства в частині надання послуг з водопостчання та водовідведення;

- додаткові витрати, пов’язані з придбанням насосів, сучасної регулювальної апаратури;

 

7. Строк дії регуляторного акту

Термін дії даного регуляторного акта буде залежати від змін в законодавстві та економічного стану підприємства,  електроенергії,  та ін., тому що чинним законодавством не передбачено термін дії законодавчих актів, відповідно до яких вводиться державне регулювання тарифів на зазначені послуги.

8. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта

Для відстеження результативності регуляторного акту здійснюється базове та повторне відстеження. Базове відстеження здійснюється не пізніше ніж через 6 місяців з дня набрання чинності регуляторним актом. Враховуючи те, що для визначення значень показників результативності регуляторного акту використовуються виключно статистичні дані, повторне відстеження здійснюватиметься через рік з дня набрання ним чинності.

Для отримання узагальнених показників будуть використовуватись дані, одержані  від КП "Шумськкомунсервіс"

Зауваження і пропозиції від фізичних і юридичних осіб приймаються протягом  15 днів з дня оприлюднення проекту регуляторного акта в письмовому та електронному вигляді:

-   м.Шумськ,  вул. Українська,59, Міська рада. Тел. 2:15:77.

-   shumsk_rada@bigmir.net

 

Міський голова                                                                  В.Є.Плетюк

 

 



« повернутися до списку новин